#

Administrator of the Sales Support Department with Danish

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator of the Sales Support Department with Danish

Miejsce pracy: Wrocław
5-6-69932

Together with our client - a world leader in the logistics and transport services industry - we are looking for people for the position of:

Administrator of the Sales Support Department with Danish  

Location: Poland - Lodz.

Your responsibilities:
- Close cooperation with stakeholder banks, including marketing, service, customer service and finance departments.
- Maintain and publish weekly and monthly costs for sales management.
- Preparation offers.
- Project coordination.
- Negotiations of legal regulations.

Requirements:
- Preferred level of education: University degree in business/marketing/finance/engineering.
- Analytical skills.
- Knowledge of English and Danish at B2/C1 level (spoken/written).
- Advanced knowledge of MS Excel.

Benefits:
- Professional development in a fast-growing international company.
- Competitive salary.
- Package of social benefits (including private life insurance, medical care, sports package, pension plan).
- Possibility of using the employee library and board game rental.
- Work in a harmonious system and a nice atmosphere.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi