Gi Group Poland S.A.
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.

Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010

Administrator HR

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się świadczeniem usług informatycznych i konsultingowych poszukujemy kandydata do 2-3 miesięcznego projektu:



Stanowisko: Administrator HR



Zadania:

· rejestracja nowych pracowników w dedykowanym systemie

· przygotowywanie i aktualizowanie zestawienia pracowników w Excel

· aktualizacja danych osobowych, zmian nazw stanowisk, zakończenia pracy

· administrowanie elektronicznymi dokumentami kadrowymi



Wymagania:

· dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)

· dobra organizacja pracy

· pozytywne nastawienie i chęć uczenia się

· dobra znajomość języka angielskiego (B2)

· dyspozycyjność do pracy 40 godzin w tygodniu



Oferujemy:

· zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową na czas trwania projektu

· możliwość zdobycia doświadczenia w firmie oferującej innowacyjne rozwiązania dla biznesu

· kompleksowe wdrożenie i ciekawą pracę przy 3 miesięcznym projekcie

· świetną lokalizację miejsca pracy przy samej stacji metra Wilanowska

· możliwość korzystania z benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi