W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator ds. zarządzania informacją z j. węgierskim/ czeskim/ słowackim
Miejsce pracy: GdańskDla naszego klienta, światowego lidera specjalistycznych usług logistycznych oraz transportowych, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Administrator ds. zarządzania informacją,
która odpowiedzialna będzie za:
- mailową i telefoniczną obsługę klienta,
- odpowiadanie na zapytania klientów w kwestii przesyłek,
- tworzenie raportów,
- ogólne zadania administracyjne.
Wymagania:
- komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z klientem,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość pakietu MS Office (Excel),
- dobra znajomość języka węgierskiego/ czeskiego/ słowackiego (min. B2)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Korzyści:
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- przyjazna atmosfera pracy,
- pakiet Multisport,
- możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu w biurze.