W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator ds. wsparcia sprzedaży z j. duńskim
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta, światowego lidera specjalistycznych usług logistycznych i transportowych, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Administratora ds. wsparcia sprzedaży z j. duńskim
Który odpowiedzialny będzie za:
- przygotowanie i publikacje tygodniowych oraz miesięcznych raportów,
- wsparcie poszczególnych działów firmy,
- współpraca z partnerami wewnętrznymi,
- przygotowywanie prezentacji i newsletterów.
Wymagania:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość j. duńskiego (min. B2),
- sprawna obsługa pakietu MS Office,
- wysoka komunikatywność.
Korzyści:
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- możliwość pracy zdalnej (po odbytym szkoleniu w biurze),
- praca w międzynarodowym środowisku.