Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Accounting Team Leader

Miejsce pracy: Poznań

Naszym klientem jest międzynarodowe SSC zlokalizowane w Poznaniu. Aktualnie do kilkuosobowego działu zobowiązań poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu w roli: Accounting Team Leader

Twoje zadania:

  • zarządzanie zespołem kilku specjalistów, weryfikacja realizacji zadań
  • dbałość o jakość i efektywność, opracowywanie i utrzymywanie wskaźników KPI
  • wsparcie merytoryczne, rozwój członków zespołu, prowadzenie spotkań indywidualnych i zespołowych
  • zapewnienie zgodności z wymogami podatkowymi i innymi wymogami ustawowymi rynków lokalnych
  • koordynowanie działań związanych z zamknięciem miesiąca P2P i raportowaniem AP
  • udział w procesach ciągłego doskonalenia, inicjatywach wewnętrznych i promowanie kultury otwartości
  • współpraca z różnymi grupami interesariuszy i zespołami

Czego oczekujemy:

  • min. 4 letnie doświadczenie w obszarze księgowości, w tym doświadczenie w dziale zobowiązań
  • doświadczenie na stanowisku seniorskim, koordynatora lub team leadera
  • znajomość języka angielskiego min. B2 w mowie i piśmie
  • doświadczenie w pracy z Ms Office ( w tym w przygotowywaniu prezentacji, raportów) oraz systemami ERP
  • umiejętność przewodzenia, angażowania innych i proaktywna postawa
  • elastyczność, umiejętność planowania, delegowania zadań i ustalania priorytetów
  • wykształcenie wyższe (mile widziane o profilu ekonomiczno- finansowym)

Benefity:

  • umowa o pracę
  • praca hybrydowa ( 3 dni w tygodniu HO/ 2 dni biuro)
  • opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie
  • kafeteria benefitów, dofinansowanie do kursów
  • bonus świąteczny
  • perspektywy rozwoju w strukturach organizacji

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi