#

Accounting and Financial Controls Lead – Central Europe

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Accounting and Financial Controls Lead – Central Europe

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Accounting and Financial Controls Lead – Central Europe 
Region: Polska, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Węgry, Izrael

Międzynarodowa firma z sektora rozrywkowego, poszukuje doświadczonego eksperta w obszarze finansów i kontroli, który pokieruje wdrożeniem Oracle ERP oraz odpowie za spójność sprawozdawczości i kontroli wewnętrznej w regionie (Central & Eastern Europe + Izrael).

Zakres odpowiedzialności:
  • Prowadzenie i nadzór nad wdrożeniem Oracle ERP w regionie CCI
  • Zarządzanie raportowaniem finansowym wg US GAAP i lokalnych regulacji
  • Koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i raportowania grupowego
  • Nadzór nad kontrolami wewnętrznymi (SOX), audytami i zgodnością z przepisami (VAT, lokalne GAAP)
  • Standaryzacja danych operacyjnych (POS, przychody, inventory, settlement)
  • Wsparcie FP&A w analizach, budżetach i optymalizacji wyników
  • Ścisła współpraca z zespołami lokalnymi, globalnymi i zewnętrznymi audytorami
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe oraz kwalifikacja CPA lub równoważna
  • Biegły angielski w mowie i piśmie (min. C1)
  • Min. 7 lat doświadczenia w finansach, w tym na stanowisku kierowniczym
  • Doświadczenie w pracy z Oracle lub SAP, mile widziane wdrożenia ERP
  • Praktyczna znajomość US GAAP, lokalnych przepisów oraz VAT w regionie CEE
  • Doświadczenie w środowisku międzynarodowym (retail, cinema, FMCG, multi-site)
  • Umiejętność pracy w modelu rozproszonym i mobilnym (wielojurysdykcyjność)
Oferujemy:
  • Umowę podpisywaną bezpośrednio z naszym Klientem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
  • Udział w kluczowym projekcie wdrożeniowym (Oracle global rollout)
  • Możliwość wpływu na rozwój struktur finansowych w dynamicznie rozwijającym się regionie
  • Współpracę z międzynarodowym zespołem ekspertów
  • Realną ścieżkę rozwoju w strukturach globalnych 

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi