Opis stanowiska pracy
Firma KOMPLUS producent oprogramowania CRM wspomagającego budowanie relacji z Klientami poszukuje Account Managera (specjalista ds. sprzedaży).
Zakres obowiązków
- budowanie bazy danych potencjalnych Klientów,
- kontakt z klientem celem analizy potrzeb,
- przygotowywanie ofert,
- prezentacje oprogramowania Klientom,
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- miłą atmosferę pracy,
- szkolenia handlowe i technologiczno-produktowe,
- możliwość elastycznego czasu pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz oczekiwanego wynagrodzenia "na rękę".
Wymagania
Poszukujemy osoby, która przede wszystkim jest zainteresowana pracą w sprzedaży czyli:
- lubi kontakt z ludźmi,
- nie boi się spotkań i prezentacji oprogramowania,
- lubi kontakt telefoniczy z Klientem.
Prezentacja firmy
Od 18 lat dostarczamy naszym Klientom profesjonalne usługi inform...
Od 18 lat dostarczamy naszym Klientom profesjonalne usługi informatyczne poprzez tworzenie oprogramowania oraz outsourcing usług IT. Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw.
Jesteśmy partnerem czołowych producentów rozwiązań informatycznych jak: Microsoft, Dell, HP, VMWare, Veaam oraz członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.
Specjalizujemy się w obsłudze branż: produkcja, deweloperzy, firmy szkoleniowe.
Budujemy długotrwałe relacje z naszymi partnerami, pracownikami i współpracownikami. Dzięki temu jesteśmy w stanie działać stabilnie i dostarczać rzetelne usługi naszym Klientom, a pracownikom zapewniać dobrą atmosferę pracy i realizację ciekawych projektów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Sprzedaż