Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/11/2017.

Account Manager

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Główne obowiązki na stanowisku:

• Sprzedaż usług utrzymania czystości na terenie Polski Centralnej,
• Pozyskiwanie nowych klientów takich jak: biura, szpitale, zakłady przemysłowe, centra handlowe,
• Współpraca z producentami i dostawcami,
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych,
• Opracowywanie planów budżetowych,
• Aktywna współpraca z innymi działami firmy.


Wymagania:

• Doświadczenie w pracy przy sprzedaży usług utrzymania czystości minimum 1 rok - warunek konieczny,
• Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
• Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność w działaniu,
• Zdolność analitycznej oceny sytuacji,
• Umiejętność odnalezienia się w zmieniającym się środowisku i proaktywna postawa.


Oferujemy:

• Atrakcyjne oraz stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem naszego klienta,
• Benefity w postaci ubezpieczenia, opieki medycznej, służbowego auta,
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
• Miejsce pracy: Warszawa.



Numer referencyjny: AM/WA2/07/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry