Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Account Manager

Miejsce pracy: Kraków
6-19-65452

Dla Naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej w obszarze marketingu i asortymentu reklamowego poszukujemy osoby na stanowisko Account Managera, który będzie odpowiedzialny za rozwój wspólpracy z klientami na terenie południowej Polski.

Obowiązki:
- rozwój biznesu na terenie południowej Polski
- opieka i utrzymywanie pozytywnych kontaktów i relacji biznesowych z kluczowymi klientami
- realizacja założeń kwartalnych (prezentacje i spotkania z klientami)
- współpraca ze specjalistami wewnętrznymi w celu dostosowania rozwiązań do oczekiwań Klienta
- ścisła współpraca z działem produkcji przy realizacji zamówień
- koordynowanie projektów od przyjęcia zamówienia po dostawę produktów do klienta
- bieżące rozwiązywanie ewentualnych problemów i reklamacji
- monitorowanie rynku konkurencji
- raportowanie działań do Sales Managera

Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- min. 2 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży B2B
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doskonałe umiejętności interpersonalne i znajomość technik negocjacyjnych
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- czynne prawo jazdy kat. B

Korzyści:
- zatrudnienie na umowę B2B (z zachowaniem warunków jak przy zatrudnieniu na UoP)
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- praca zdalna (100% HO)
- niezbędne narzędzia: samochód służbowy, komórka itp.
- premie uznaniowe

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi