#

Account Manager E-commerce

Shoper

Warszawa, mazowieckie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Account Manager E-commerce

Miejsce pracy: Warszawa

O stanowisku:

Poszukujemy Account Managera E-commerce do projektu Shoper Premium – to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania sklepu internetowego – dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację.

Do tego projektu szukamy osoby,  która ma doświadczenie w software house lub agencji reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS.

Rola Account Managera E-commerce:

  • Analiza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenie (Warszawa)
  • Budowanie świadomości marki oraz pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów
  • Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o  najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
  • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
  • Prowadzenie prezentacji F2F z zakresu funkcjonalności oprogramowania
  • Współpraca z krakowskim oddziałem, raportowanie działań

Z naszej strony zapewniamy :

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • 
Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy / Biuro w Centrum Warszawy przy stacji metra Warszawa Gdańska
  • Realny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usług Shoper Premium
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, car-sharing, zwrot za przejazdy miejskie
  • Benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne i inne…

Jakich umiejętności potrzebujesz? :

  • Znajomość rynku  i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
  • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych, dynamika, entuzjazm
  • Samodzielność, asertywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Czynne prawo jazdy kategorii B
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi