Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Account Manager E-commerce
Miejsce pracy: WarszawaO stanowisku:
Poszukujemy Account Managera E-commerce do projektu Shoper Premium – to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania sklepu internetowego – dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację.
Do tego projektu szukamy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS.
Rola Account Managera E-commerce:
- Analiza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenie (Warszawa)
- Budowanie świadomości marki oraz pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów
- Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
- Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
- Prowadzenie prezentacji F2F z zakresu funkcjonalności oprogramowania
- Współpraca z krakowskim oddziałem, raportowanie działań
Z naszej strony zapewniamy :
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
- Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
- Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
- Elastyczne godziny pracy / Biuro w Centrum Warszawy przy stacji metra Warszawa Gdańska
- Realny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usług Shoper Premium
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, car-sharing, zwrot za przejazdy miejskie
- Benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne i inne…
Jakich umiejętności potrzebujesz? :
- Znajomość rynku i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
- Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
- Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
- Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
- Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
- Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych, dynamika, entuzjazm
- Samodzielność, asertywność
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Czynne prawo jazdy kategorii B