Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/04/2020.

Account Manager E-commerce

Warszawa, mazowieckie

Shoper® / Dreamcommerce S.A.

Opis stanowiska pracy

O stanowisku:

Poszukujemy Account Managera E-commerce do projektu Shoper Premium – to usługa tworzenia indywidualnego rozwiązania sklepu internetowego – dostosowanego do potrzeb klienta. Od analizy założeń projektu, poprzez dobór rozwiązań i ich wdrożenie po ciągłą optymalizację.

Do tego projektu szukamy osoby,  która ma doświadczenie w software house lub agencji reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS.

Rola Account Managera E-commerce:

  • Analiza rynku i rozwój sieci klientów na wyznaczonym terenie (Warszawa)
  • Budowanie świadomości marki oraz pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów
  • Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o  najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
  • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
  • Prowadzenie prezentacji F2F z zakresu funkcjonalności oprogramowania
  • Współpraca z krakowskim oddziałem, raportowanie działań

Z naszej strony zapewniamy :

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach edukacyjnych, konferencjach, szkoleniach poszerzających horyzonty i wiedzę.
  • 
Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy / Biuro w Centrum Warszawy przy stacji metra Warszawa Gdańska
  • Realny wpływ na rozwój rynku e-commerce oraz usług Shoper Premium
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, car-sharing, zwrot za przejazdy miejskie
  • Benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne i inne...

Wymagania

Jakich umiejętności potrzebujesz? :

  • Znajomość rynku  i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
  • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych, dynamika, entuzjazm
  • Samodzielność, asertywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

Prezentacja firmy

O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu... internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 13 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu i nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż , Praca Internet / e-commerce , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry