Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 08/04/2020.

30 netto/h, praca z j. francuskim

Warszawa, mazowieckie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy językowym call center działającym na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Obsługujemy proces sprzedaży produktów z branży zdrowia.

Do naszej pracy podchodzimy z pasją, zapałem i pełnym zaangażowaniem. Cechuje nas profesjonalizm, a ludzie to nasza największa wartość. Stawiamy na otwartość i komunikację, cenimy sobie kreatywność. I chociaż mamy 3 oddziały w różnych miastach i pracuje nas ponad 200 osób - jesteśmy jednym zgranym TEAMEM.

Liczy się dla nas każdy pracownik, bo wiemy, że każdy wnosi do naszej firmy coś cennego :)

Kontaktujemy się z klientami, którzy internetowo złożyli zamówienie na produkty z branży zdrowia/urody. Telefonicznie rozmawiamy z klientem i staramy się zachęcić go do zakupu dodatkowych produktów z oferty.

Liczymy na to, że...

Jesteś wytrwały, sumienny, nie boisz się wyzwań i dążysz do ich realizacji, nie boisz się usłyszeć od klienta „nie” bo wiesz, że to naturalna pierwsza reakcja, wszędzie widzisz szanse.

A dodatkowo...

Znasz j. francuski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku?

  • telefoniczny kontakt z klientami rynku zagranicznego, którzy złożyli zamówienie online;
  • aktywna sprzedaż produktów i negocjacje cenowe;
  • uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem;

 

Ze swojej strony oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe 30 zł netto/h + prowizja
  • pracę w godz. 8-16, pn-pt
  • pracę w biurze przy Rondzie Czyżyńskim w Krakowie
  • szkolenia, warsztaty szlifujące Twoje umiejętności
  • umowę zlecenie, umowę o dzieło lub B2B (pokrywamy koszt prowadzonej działalności)
  • dofinansowanie do karty Multisport

 

MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ PO KRÓTKIM OKRESIE WDROŻENIA (nasze biura mieszczą się w lokalizacjach: Kraków, Warszawa, Cieszyn)

 

Nie czekaj, tylko aplikuj! Nauczymy Cię skutecznej sprzedaży i zobaczysz, że z nami naprawdę możesz dobrze zarobić!

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dodanie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holding Limited moich danych osobowych, które zostały zamieszczone w przekazanym przeze mnie CV, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holding Limited moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji.

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry