#

2nd Line Support / Incident Specialist

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

2nd Line Support / Incident Specialist

Miejsce pracy: Kraków
6-10-62492

The role of the 2nd Line Support / Incident Specialist is to provide remote support to end users on a variety of issues as well as to perform Incident Management duties. This will be a dual role within the Service Desk organization. For their role as Service Desk Tier II Analyst, you will be responsible for identifying, researching and resolving technical problems. You will also respond to escalated incidents from Tier I Analysts as well as telephone calls, email and chat requests for technical support from end users. Documents, tracks and monitors the incidents and service requests in their queue to ensure a timely resolution.

Wymagania:
At least 3-5 years’ experience in providing remote phone and desktop support.
Must possess a working level knowledge of Service Now to include advanced functions and reports.
Strong fault finding/diagnostics/trouble-shooting skills.
Excellent relationship and customer service skills.
Strategic and tactical mindset.
Basic Network Administration
Basic Network configuration troubleshooting
Knowledge of hardware and software
Protocol and OS Knowledge:
Experience with Windows operating systems.
Experience with IOS and Android OS required
Familiarity in browser technology
Experience in VOIP systems (telephony)

Korzyści:
Stable agreement
Benefit package
Home office
Work in an international environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi