#

2nd line IT Support Engineer

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

2nd line IT Support Engineer

Miejsce pracy: Kraków
6-15-64808-1

For our Client, new Company on Krakow market which is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of 2nd line IT Support Engineer. It is a chance to take part in transition of processes for a new Unit in Krakow.

Responsibilities:
- Supporting internal customers via phone and remote tools. Handling direct contact with end users on daily basis while troubleshooting their problems related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network.
- Taking ownership of incoming requests till successful resolution including issues escalated from Tier I.
- Identifying and troubleshooting problems using remote desktop tools and other resources.
Coordinating of escalated problem resolution by 3rd level support.
Supporting colleagues with troubleshooting and incidents resolution.

Supporting Windows, Microsoft Office, Active Directory administration, Hardware/Software conflicts, VPN connectivity issues, VPN administration, Network connectivity, Wireless connectivity, iPhone and iPad connectivity/synchronization issues, Telecom issues, SAP problems, and other applications.

Requirements:
- Bachelor degree in Information Technology or equivalent
- 2-3 years of experience working in IT service desk
- Professional certification (e.g. ITIL Foundation) would be an asset
- Network administration and troubleshooting skills
- Knowledge of Operating Systems (Windows, iOS, Android) and Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.)
- Knowledge of systems and administration of: Active Directory, MS Office, etc.
- Basic network administration
- Experience in VOIP systems

Benefits:
- Attractive salary
- Social package (private medical care, Life insurance)
- Extensive training package
- Defined career path
- Nice and friendly work atmosphere

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi