Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
1st line support
Lokalizacja: WarszawaIT Service Desk with German (1st line support)
Dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko : IT Service Desk with German
Do twoich zadań będzie należeć:
- Wsparcie użytkowników na terenie Niemiec - praca w dwóch zmianach: 6-14 / 10-18.
- W przypadku małego obłożenia przy użytkownikach niemieckojęzycznych wsparcie zespołów obsługujących użytkowników anglojęzycznych.
- Współpraca z 2 i 3-linią wsparcia.
- Praca na ticketach.
Wymagania:
- Wymagane doświadczenie jako service desk lub helpdesk.
- Biegła znajomość angielskiego oraz niemieckiego.
- Jakiekolwiek doświadczenie w administracji systemu Windows oraz pakietu MS Office.
- Znajomość dostępów tj. Exchange, Active Directory.
- Znajomość protokołów sieciowych tj. LAN/WAN czy TCP/IP.