#

1st line support

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

1st line support

Lokalizacja: Warszawa

IT Service Desk with German (1st line support)

Dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko : IT Service Desk with German

 

Do twoich zadań będzie należeć:

 

  • Wsparcie użytkowników na terenie Niemiec - praca w dwóch zmianach: 6-14 / 10-18.
  • W przypadku małego obłożenia przy użytkownikach niemieckojęzycznych wsparcie zespołów obsługujących użytkowników anglojęzycznych.
  • Współpraca z 2 i 3-linią wsparcia.
  • Praca na ticketach.

 

Wymagania:

  • Wymagane doświadczenie jako service desk lub helpdesk.
  • Biegła znajomość angielskiego oraz niemieckiego.
  • Jakiekolwiek doświadczenie w administracji systemu Windows oraz pakietu MS Office.
  • Znajomość dostępów tj. Exchange, Active Directory.
  • Znajomość protokołów sieciowych tj. LAN/WAN czy TCP/IP.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi