#

100% Zdalna praca z językiem niemieckim i angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

100% Zdalna praca z językiem niemieckim i angielskim

Miejsce pracy: Kraków
6-6-65875-2
Wynagrodzenie: 7000 - 7600 PLN

Dla naszego klienta - amerykańskiej firmy e-commerce poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Zdalnego doradcy klienta z językiem niemieckim i angielskim

Wynagrodzenie: do 7600 zł brutto/msc + benefity

100% praca zdalna

Obowiązki:

- kompleksowa obsługa klienta niemiecko/anglo języcznego poprzez czat i telefonicznie (w późniejszym okresie zatrudnienia)
- pomoc- w kwestiach posprzedażowych, takich jak zwroty, wymiany, status dostawy, zapytania dotyczące zamówień wstecznych itp.
- wprowadzanie danych do systemu
- dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta

Wymagania:
Wymagania:

- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego min. C1
- dobra znajomość języka angielskiego min. B2
- stałe łącze internetowe (minimum 25 Mb/s)
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- otwartość na zmianę weekendową raz na pięć tygodni
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta

Korzyści:
- umowa o pracę
- ubezpieczenie
- prywatna opieka medyczna (LuxMed)
- karta Multisport
- praca 100% zdalna
- potrzebny sprzęt do pracy
- dodatek pieniężny do pracy zdalnej
- dostęp do pakietu szkoleń

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi