Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/04/2020.

Zastępstwo recepcyjne - 23-24.12 oraz 07.01

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Zastępstwo recepcyjne - 23-24.12 oraz 07.01
Wroclaw
NR REF.: 1132172

Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji zlokalizowanej w centrum miasta poszukujemy kandydatów na stanowisko Recepcjonisty/stki - Office Managera.

W nowej roli będziesz odpowiedzialny za bieżące wsparcie biura, obsługę korespondencji, witanie gości, zarządzanie kalendarzem, administrację sal, zamawianie artykułów biurowych.

Poszukujemy studenta bądź studentki poszukującej pracy dorwyczej - średnio pojawia się kilka zleceń recepcyjnych w miesiącu (szukamy osoby na zastępstwa bądź pracę przy projektach). Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2-C1, ponieważ środowisko pracy jest międzynarodowe.

Idealny kandydat to osoba posiadająca doświadczenie w administracji, osoba kontaktowa, lubiąca pracę z ludźmi, dobrze zorganizowana. W przypadku zastępstw poszukujemy kandydatów dostępnych na 8 godzin dziennie w godzinach pracy biurowej. Lokalizacja biura to ścisłe centrum.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze stawką 21 PLN brutto/h, możliwość uczestniczenia w wielu projektach, pracę biurową w renomowanych firmach. Pierwsze zlecenia będą miały miejsce w grudniu 2019.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry