#

zastępca dyrektora oddziału terenowego

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

zastępca dyrektora oddziału terenowego do spraw zarządzania w obszarze ekonomiczno – finansowym, administracyjno – technicznym, koordynacji PT POIiŚ oraz planowania GDDKiA Oddział Wrocław

GDDKiA Oddział Wrocław
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław
(oraz teren działania Oddziału GDDKiA we Wrocławiu)


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej, efektywnej i terminowej realizacji zadań podległych komórek organizacyjnych,
  • nadzorowanie prowadzenia gospodarki finansowej Oddziału, w tym kontrolowanie procesu planowania i realizacji dochodów i wydatków oraz nadzorowanie i koordynowanie przygotowania sprawozdań w tym zakresie w celu zapewnienia prawidłowego wykorzystania środków publicznych oraz dostarczenia rzetelnej i terminowej informacji finansowej. Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem rachunkowości Oddziału zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia właściwego przebiegu operacji gospodarczych, dostarczenia informacji finansowych dotyczących Oddziału i jego przedsięwzięć oraz uzyskania podstaw do podejmowania decyzji operacyjnych i kontroli zgodności rzeczywistego przebiegu procesów gospodarczych z założeniami,
  • sprawowanie nadzoru nad planowaniem, rozwojem oraz wdrażaniem polityki i procedur w celu wsparcia działalności podstawowej Oddziału, w tym sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego. Sprawowanie kontroli nad optymalizacją procesów i kosztów zarządzania majątkiem Oddziału, w tym nadzorowanie gospodarki nieruchomościami siedziby Oddziału i Rejonów, ich zapleczy technicznych, magazynowych i socjalnych, nadzorowanie gospodarki środkami transportu oraz wyposażania pracowników,
  • nadzorowanie i koordynowanie prawidłowości planowania i wykorzystania środków PT POIiŚ w części realizowanej przez Oddział w celu właściwego ich wykorzystania,
  • sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem projektów planów rzeczowo – finansowych, programów inwestycji, kart projektów oraz sprawozdawczości z wykonania planu wydatków majątkowych i bieżących.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
 oświetlenie naturalne i sztuczne,
 budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 wyjazdy służbowe krajowe,
 obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Pracownikom oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
 dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:

- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- II etap - pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej, test kompetencyjny,
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub
w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres wroclaw.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów
i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (071) 33-47-350.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii i/lub finansów i/lub nauk o zarządzaniu,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów i/lub rachunkowości i/lub zamówień publicznych i/lub gospodarki nieruchomościami i/lub rozliczania środków pochodzących z UE i/lub obsługowo – organizacyjnym,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym, podatku VAT, odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych, zamówień publicznych, gospodarce nieruchomościami,
  • kompetencje kierownicze: zorientowanie na osiąganie celów, zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, dzielenie się wiedzą, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, etyczne postępowanie, skuteczna komunikacja,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia głównego księgowego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • przeszkolenie w zakresie przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, NATO Secret i Secret UE/EU Secret lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • kopia uprawnień głównego księgowego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi