Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Zastępca dyrektora ds. logistyki
Miejsce pracy: Dąbrowa GórniczaZakres odpowiedzialności:
- bezpośrednia współpraca z Dyrektorem ds. logistyki,
- współtworzenie, wdrażanie oraz koordynowanie operacji logistycznych na podległym terenie (2 jednostki firmy),
- odpowiedzialność za terminowe oraz jakościowe świadczenie usług w obszarze procesów logistycznych związanych z: gospodarką odpadami, utrzymaniem zieleni oraz dróg, konserwacją placów zabaw,
- zarządzanie pracą podległego zespołu,
- uczestniczenie w procesie planowania kosztów działu, nadzorowanie wydatków,
- przygotowywanie kalkulacji, raportów, sprawozdań oraz dokumentacji,
- tworzenie i optymalizowanie procesów logistycznych,
- współpraca z Zarządem firmy, pozostałymi działami w ramach grupy spółek, instytucjami zewnętrznymi oraz podwykonawcami.
Wymagania:
- wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania procesami logistycznymi/produkcyjnymi/technicznymi lub pokrewnymi,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne, liderskie i analityczne,
- odpowiedzialność, zaangażowanie i proaktywność w działaniu,
- zdolność do pracy w zmieniającym się i dynamicznym środowisku,
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej liderem na rynku,
- stanowisko kierownicze o dużym stopniu samodzielności oraz decyzyjności,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon),
- benefity pozapłacowe (opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie, ZFŚS, dofinansowanie do karty Multisport).