#

Zastępca dyrektora ds. logistyki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Dąbrowa Górnicza, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Zastępca dyrektora ds. logistyki

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Zakres odpowiedzialności:

  • bezpośrednia współpraca z Dyrektorem ds. logistyki,
  • współtworzenie, wdrażanie oraz koordynowanie operacji logistycznych na podległym terenie (2 jednostki firmy),
  • odpowiedzialność za terminowe oraz jakościowe świadczenie usług w obszarze procesów logistycznych związanych z: gospodarką odpadami, utrzymaniem zieleni oraz dróg, konserwacją placów zabaw,
  • zarządzanie pracą podległego zespołu,
  • uczestniczenie w procesie planowania kosztów działu, nadzorowanie wydatków,
  • przygotowywanie kalkulacji, raportów, sprawozdań oraz dokumentacji,
  • tworzenie i optymalizowanie procesów logistycznych,
  • współpraca z Zarządem firmy, pozostałymi działami w ramach grupy spółek, instytucjami zewnętrznymi oraz podwykonawcami.

Wymagania:

  • wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania procesami logistycznymi/produkcyjnymi/technicznymi lub pokrewnymi,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne, liderskie i analityczne,
  • odpowiedzialność, zaangażowanie i proaktywność w działaniu,
  • zdolność do pracy w zmieniającym się i dynamicznym środowisku,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

Korzyści:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej liderem na rynku,
  • stanowisko kierownicze o dużym stopniu samodzielności oraz decyzyjności,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • atrakcyjne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon),
  • benefity pozapłacowe (opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie, ZFŚS, dofinansowanie do karty Multisport).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi