Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Kraków, małopolskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę klienta niemieckojęzycznego,
  • Pozyskiwanie nowych klientów niemieckojęzycznych (Agencje Pośrednictwa Pracy etc.),
  • Koordynację pracy zespołu i wsparcie w zakresie dopełnienia warunków zawartych umów handlowych,
  • Udział w tworzeniu budżetu sprzedażowego działu,
  • Przygotowanie i koordynacja działań marketingowych,
  • Szkolenia i motywowanie zespołu,
  • Współpracę z pozostałymi działami firmy.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym,
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy; doświadczenie w branży opiekunek będzie mile widziane,
  • Wykształcenia wyższego,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Gotowości do sporadycznych wyjazdów służbowych.

 

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat w stabilnej firmie działającej na rynku od kilkunastu lat,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bezpłatne zabiegi SPA),
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon,
  • Pracę w pozytywnej atmosferze,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji zawodowych.

 

Wymagania

Dla naszego klienta – ogólnopolskiej agencji pracy, lidera na krajowym rynku rekrutacji, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry