Zajmujemy się outsourcingiem w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, głównie na terenie Europy.
Wiele języków, niekorporacyjne środowisko, zadania będące wyzwaniem – to my!
Systematycznie wkraczamy na nowe rynki i powiększamy zespoły – to znak, że warto do nas dołączyć!
Jeśli biegle znasz język: RUMUŃSKI i zależy Ci na bardziej wymagających zadaniach niż wysyłanie maili i tworzenie bazy danych to zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty.
SPECJALISTY DS. ROZWOJU RYNKU RUMUŃSKIEGO (Kraków)
Korzyści dla Ciebie:
- intensywny kontakt z językiem ale i kulturą – głównie telefoniczny, rzadki do spotkania gdziekolwiek;
- dostęp do wiedzy w postaci różnorodnych szkoleń z zakresu obsługi klienta, komunikacji i sprzedaży. Chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem.
- ponadprzeciętne wynagrodzenie , niespotykane w innych firmach oferujących pracę z j. rumuńskim;
- wymiar etatu dostosowany do potrzeb (od 20-40h tygodniowo);
- obcujesz w środowisku językowców w rodzinnej atmosferze (daleko nam do korporacji);
- cenimy współpracę i wzajemną pomoc ale także pozostawiamy Ci przestrzeń n wdrażanie własnych pomysłów.
- Udział w licznych inicjatywach integracyjnych
Zajmiesz się:
- kontaktem z klientem (native speakerem) na gruncie dokonywanych przez niego zakupów on-line;
- procesem obsługi posprzedażowej oraz wsparciem klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur;
- profesjonalnym doradztwem w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta oraz dosprzedażą produktów;
- badaniem opinii klientów na temat zakupionych produktów.
Liczymy, że:
- posługujesz się biegle językiem rumuńskim, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z native speakerem będzie atutem;
- lubisz pracę z ludźmi a kontakt telefoniczny to dla Ciebie bułka z masłem;
- wyzwania motywują Cię w pracy, jesteś osobą, którą dąży do wyznaczonych celów;
- cechuje Cię wysoka kultura osobista i otwarty umysł.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Wyślij do nas CV