Potrzebujesz zmiany na lepsze?
Masz dość monotonnej pracy w korporacji?
Pisanie maili to nie Twoja bajka?
Chcesz naprawdę korzystać z języka obcego, który znasz?
Zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Specjalista ds. Obsługi rynku Słowackiego/Bułgarskiego/Chorwackiego (Kraków)
Choć języki i różne kultury są nam bliskie to daleko nam do korporacji. Panuje u nas nieformalna atmosfera, a w pracy czujemy się jak w domu. W pracy z nami pisanie maili to tylko dodatek a podstawą są rozmowy w języku obcym.
Korzyści dla Ciebie:
- nabierzesz biegłości w języku, przede wszystkim w mowie, za sprawą kontaktu z klientem native speakerem;
- pogodzisz naukę z pracą. Zapewniamy elastyczny czas pracy i grafik dostosowany do zajęć (20-40h tygodniowo);
- otrzymasz ponadprzeciętne wynagrodzenie, które na pewno Cię usatysfakcjonuje;
- poznasz specyfikę kulturową klienta danego kraju nie wyjeżdżając za granicę – język w kontakcie z native speakerem to nie wszystko!
- rozwiniesz cenne w życiu zawodowym umiejętności z zakresu standardów obsługi klienta, komunikacji i sprzedaży. Nasi specjaliści chętnie dzielą się swoim doświadczeniem. Tej wiedzy nie znajdziesz w książkach!
- obcujesz w środowisku językowców. Być może odkryjesz pasję do kolejnego języka? Na pewno zyskasz grupę nowych znajomych, z którymi wybierzesz się wieczorem na karaoke;
- współpracujesz z kompetentną liderką, której nie obce jest poczucie humoru.
- pracujesz w firmie, która ceni współpracę i wzajemną pomoc ale też pozostawia Ci przestrzeń na wdrażanie własnych pomysłów.
Zajmiesz się:
- Obsługą posprzedażową bieżących zamówień na jednym z rynków: słowackim, bułgarskim, chorwackim (głównie kontakt telefoniczny);
- powiększaniem bieżących zamówień (dosprzedaż);
- badaniem satysfakcji klientów z zakupionych produktów
Oczekujemy od Ciebie:
- bardzo dobrej znajomości jednego z wymienionych języków, która pozwoli na swobodną komunikację;
- dyspozycyjności co najmniej 20h tygodniowo;
- otwartości w kontakcie z drugim człowiekiem oraz zaangażowania;
- nastawienia na realizację celów oraz doskonalenia swoich umiejętności.
Chyba najwyższy czas wysłać CV.