#

Wsparcie administracyjne

HRO Personnel

Kraków, małopolskie

HRO Personnel

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta do Krakowa poszukujemy osoby na stanowisko:

 

 

Obowiązki:

Koordynowanie obiegu dokumentów

Procesowanie i archiwizacja faktur (kodowanie pod kątem księgowym i podatkowym)

Prowadzenie zestawienia wydatków

Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu

Bieżące wsparcie administracyjne różnych działów firmy.

 

Wymagania:

Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)

Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Umiejętności analityczne

Dbałość o szczegóły i bardzo dobra organizacja pracy własnej

Komunikatywność

 

Oferta:

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie

Elastyczne godziny pracy (również możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin)

Wynagrodzenie ustalane indywidualnie

Szkolenia

Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:

Wsparcie administracyjne

Miejsce pracy: Kraków
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi