HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta do Krakowa poszukujemy osoby na stanowisko:
Obowiązki:
Koordynowanie obiegu dokumentów
Procesowanie i archiwizacja faktur (kodowanie pod kątem księgowym i podatkowym)
Prowadzenie zestawienia wydatków
Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu
Bieżące wsparcie administracyjne różnych działów firmy.
Wymagania:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętności analityczne
Dbałość o szczegóły i bardzo dobra organizacja pracy własnej
Komunikatywność
Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Elastyczne godziny pracy (również możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin)
Wynagrodzenie ustalane indywidualnie
Szkolenia
Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.