Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 08/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Our Clients is expanding their biggest shared service that is based in Cracow with a new position in Treasury. Treasury Manager role is dedicated to a senior person that would like to be exposed to top management in the organization. On this position you report directly to a Group Treasury Director.

Client Details

Our Client is a global manufacturing company with advanced engineering solution. For the first time, there is a goal to create European SSC that will serve 10 Countries. It is a strategic initiative for the Group and so we are seeking to recruit accountants or treasurers who want to improve treasury processes inside the group.

Description

  • Manage all elements of liquidity management of the headquarter in London,
  • Handle foreign exchange management for Head Office and major businesses units,
  • Identify and implement process and control improvements to develop treasury operations,
  • Lead all aspects of intercompany funding and cash repatriation (38 countries),
  • Work closely with Business units in identifying their Foreign exchange exposures and how these should most effectively be managed,
  • Develop and then maintain the cash pooling arrangements in place across the group,
  • Build strong relationships across the group of core relationship banks,
  • Support Business units' compliance with treasury policy; particularly regarding Sanctioned countries,
  • Act as a centre of expertise to the group for all treasury issues.

Profile

  • 5+ years of experience in treasury operations,
  • ACA / CIMA / ACCA / Cert ICM / AMCT qualifications are highly appreciated,
  • Bachelor/Master degree, preferable in finance area,
  • Fluent English,
  • Knowledge of SAP,
  • Strong communication skills,
  • Detail-oriented attitude.

Job Offer

  • Possibility to develop in new structures,
  • Attractive Salary,
  • Private health care,
  • Sodexo card,
  • Social package,
  • Fresh fruits in the office,
  • Company parties,
  • Dynamic and international working environment.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry