Trade Specialist with Czech (native)
WroclawTrade Specialist with Czech (native)
Wroclaw
NR REF.: 1147713
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, ugruntowanej na rynku międzynarodowym firmy z branży recyklingowej poszukujemy osoby odpowiadającej za rozwój relacji biznesowych na terenie Czech.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi partnerami na terenie Czech. Do zakresu zadań należećbędzie: opracowywanie ofert, realizacja ustalonych planów, dbanie i utrzymywanie relacji z klientamifirmy, odbywanie delegacji, prowadzenie konsultacji techniczno-handlowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość j. czeskiego. Preferowane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w handlu. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie znajomość pakietu MS Office, czynne prawo jazdy kategoriiB., samodzielność i dobra organizacja pracy. Zdecydowanym plusem będzie, znajomość zasad dbania o relacjez klientami i obsługi posprzedażowej.
Co zyskujesz?
Pracę z dotychczasowymi klientami firmy oraz wpływ na rozbudowę portfela klientów. Nasz Klient oferujestabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę, samodzielność w działaniu.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Wroclaw
NR REF.: 1147713
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, ugruntowanej na rynku międzynarodowym firmy z branży recyklingowej poszukujemy osoby odpowiadającej za rozwój relacji biznesowych na terenie Czech.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi partnerami na terenie Czech. Do zakresu zadań należećbędzie: opracowywanie ofert, realizacja ustalonych planów, dbanie i utrzymywanie relacji z klientamifirmy, odbywanie delegacji, prowadzenie konsultacji techniczno-handlowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość j. czeskiego. Preferowane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w handlu. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie znajomość pakietu MS Office, czynne prawo jazdy kategoriiB., samodzielność i dobra organizacja pracy. Zdecydowanym plusem będzie, znajomość zasad dbania o relacjez klientami i obsługi posprzedażowej.
Co zyskujesz?
Pracę z dotychczasowymi klientami firmy oraz wpływ na rozbudowę portfela klientów. Nasz Klient oferujestabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę, samodzielność w działaniu.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.