Opis stanowiska pracy
Territory Manager (Rare Diseases)
Polska
NR REF.: 1192230
Dołącz do dynamicznie rozwijającej się globalnej firmy biotechnologicznej, która wykorzystuje zaawansowaną wiedzę naukową, aby tworzyć innowacyjne leki zmieniające życie pacjentów — firma, która od lat prowadzi przełomowe badania w zakresie genetyki, oferując unikalną możliwość pracy nad produktami z ogromnym potencjałem rynkowym, mającymi realny wpływ na przyszłość zdrowia ludzkiego. Jeśli szukasz wyzwań i chcesz pracować w środowisku, które wspiera odważną, innowacyjną naukę, ta oferta jest dla Ciebie!
Obowiązki na stanowisku:
- Współtworzenie strategii, celów, prognoz i budżetu.
- Współpraca przy definiowaniu i wdrażaniu strategii mającej na celu maksymalizację celów sprzedażowych i rozwoju produktów
- Zarządzanie terytorium w zakresie sprzedaży wyznaczonych produktów
- Definiowanie i nadzorowanie działań związanych z marketingiem i promocją produktów
- Wspieranie działań związanych z dostępem do rynku, w tym negocjacjami dotyczącymi cen i refundacji na poziomie krajowym i regionalnym.
- Ścisła współpraca w zakresie zarządzania relacjami z KOLs
- Współpraca z centralnymi działami firmy
- Dystrybucja materiałów edukacyjnych dla pracowników służby zdrowia
- Aktywna promocja leków w kanale szpitalnym
- Raportowanie do Sales Lead-Associate Director EEC.
Oczekiwania od kandydatów:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży, marketingu branży farmaceutycznej, biotechnologicznej lub medycznej.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – umożliwiająca swobodną komunikację
- Znajomość rynku farmaceutycznego oraz doświadczenie w pracy z KOL, organizacjami pacjenckimi oraz instytucjami medycznymi.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, pozwalające na budowanie trwałych relacji
- Umiejętność zarządzania projektami i zasobami w sposób efektywny, z nastawieniem na realizację celów sprzedażowych i marketingowych.
- Samodzielność, proaktywność oraz umiejętność pracy w zespole w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z naukami przyrodniczymi, biotechnologią, farmaceutyką lub pokrewnymi).
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój