Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/09/2019.

Territory Manager / Przedstawiciel handlowy

Warszawa, wielkopolskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem organizacji poszukujemy osoby na stanowisko Territory Managera / Przedstawiciela Handlowego.

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest wiodący, światowy producent precyzyjnych technologii optycznych i cyfrowych, który oferuje innowacyjne rozwiązania znajdujące zastosowanie w najnowocześniejszych systemach medycznych, aparatach cyfrowych i osiągnięciach naukowych. Misją firmy jest wykorzystywanie wielokrotnie nagradzanych, zaawansowanych technologicznie produktów do poprawy zdrowia ludzi oraz do zwiększania ich bezpieczeństwa i zadowolenia z życia.

Opis stanowiska

Obszary terapeutyczne i lokalizacje:
- Poznań / Bydgoszcz - otolaryngologia
- Warszawa - urologia
- Trójmiasto - energia

Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Promowanie i sprzedaż produktów medycznych
- Samodzielne identyfikowanie możliwości sprzedaży, aktywne zdobywanie nowych klientów i realizacja sprzedaży do obecnych klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Prowadzenie negocjacji z klientami
- Prezentacja produktów, również w trakcie zabiegów medycznych
- Prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego z zakresu obsługi urządzeń
- Pomoc w organizacji konferencji, zjazdów i szkoleń dla klientów
- Współpraca z pozostałymi działami formy w zakresie obsługi klienta
- Posprzedażowa instalacja urządzeń u klienta

Profil kandydata

- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z oddziałami chirurgicznymi i blokami operacyjnymi
- Dobra znajomość branży sprzętu medycznego w dziedzinie chirurgii, doświadczenie w dedykowanym danej lokalizacji obszarze terapeutycznym
- Znajomość procedur przetargowych w środowisku szpitalnym
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca sprawną komunikację
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji z klientami
- Otwartość, orientacja na klienta oraz umiejętność wychodzenia naprzeciw jego oczekiwaniom i potrzebom
- Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- Inicjatywa, zaangażowanie i samodzielność

Oferujemy

- Pracę w znanej, prestiżowej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Bardzo dobre środowisko pracy i jakościową pracę w gronie ekspertów
- Pracę mobilną oraz samochód służbowy do użytku prywatnego
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet premiowy
- opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW i multikafeterię
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych oraz szkolenia

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia
do góry