


Od ponad 25 lat dostarczamy swoje rozwiązania dla średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie z sektora paliwowo-energetycznego, telekomunikacyjnego, finansowego i ochrony zdrowia, nauki i szkolnictwa wyższego, a także dla administracji rządowej i samorządowej. Zajmujemy się projektowaniem i wytwarzaniem oprogramowania oraz realizujemy kompleksowe usługi w zakresie wdrażania, utrzymania i eksploatacji systemów informatycznych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Technik IT-HelpDesk
Miejsce pracy: WarszawaZadania realizowane na tym stanowisku obejmują:
- naprawę i konserwację sprzętu komputerowego (PC, Laptopy, Drukarki), konfigurację i instalację Systemów Operacyjnych i oprogramowania biurowego u Klientów korporacyjnych
- wsparcie Klientów korporacyjnych w bieżących problemach IT
Idealny Kandydat posiada:
- wykształcenie minimum średnie w kierunku informatyki, elektroniki, telekomunikacji,
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobrą znajomość sprzętu komputerowego umożliwiającą prawidłową diagnostykę i naprawę
- podstawową znajomość sieci LAN, konfigurację urządzeń sieciowych (LAN, WAN, Wi-Fi)
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej
- praktyczną umiejętność czytania i analizowania dokumentacji serwisowej, schematów elektrycznych i ideowych
- znajomość systemów Windows na poziomie średniozaawansowanym
- obsługę pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
- umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
- podstawą wiedzę z zakresu budowy i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy/instrukcji
- dobrą organizację pracy,
- umiejętność pracy w zespole oraz zdolność realizacji zadań w określonym czasie,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność,
- zaangażowanie,
- odporność na stres i działanie pod presją czasu,
- zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- orientację na wyniki,
- dokładność,
- chęć pogłębiania wiedzy
Mile widziane:
- doświadczenie i znajomość procesów napraw gwarancyjnych HP INC
W zamian oferujemy:
Rozwój:
- praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- przyjazna atmosfera pracy,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- realny wpływ na realizowane projekty,
- atrakcyjne narzędzia pracy.
Opieka:
- opieka medyczna dla Pracowników,
- grupowa oferta ubezpieczeniowa.
Inne:
- parking dla rowerów na terenie firmy,
- parking dla samochodów w bliskiej odległości od miejsca pracy.
- Zajęcia dodatkowe po pracy:
- możliwość udziału w wycieczkach zakładowych – zwiedzanie kraju
i zagranicy, - karty Medicover Sport dla stałych Pracowników,
- spotkania integracyjne w gronie współpracowników

