#

Technik IT-HelpDesk

WASKO S.A.

Warszawa, podkarpackie

WASKO S.A.
WASKO S.A. WASKO S.A. WASKO S.A. WASKO S.A.
WASKO S.A.
WASKO S.A.
Jesteśmy jedną z czołowych polskich grup teleinformatycznych.

Od ponad 25 lat dostarczamy swoje rozwiązania dla średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie z sektora paliwowo-energetycznego, telekomunikacyjnego, finansowego i ochrony zdrowia, nauki i szkolnictwa wyższego, a także dla administracji rządowej i samorządowej. Zajmujemy się projektowaniem i wytwarzaniem oprogramowania oraz realizujemy kompleksowe usługi w zakresie wdrażania, utrzymania i eksploatacji systemów informatycznych.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Technik IT-HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania realizowane na tym stanowisku obejmują:

  • naprawę i konserwację sprzętu komputerowego (PC, Laptopy, Drukarki), konfigurację i instalację Systemów Operacyjnych i oprogramowania biurowego u Klientów korporacyjnych
  • wsparcie Klientów korporacyjnych w bieżących problemach IT

Idealny Kandydat posiada:

  • wykształcenie minimum średnie w kierunku informatyki, elektroniki, telekomunikacji,
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobrą znajomość sprzętu komputerowego umożliwiającą prawidłową diagnostykę i naprawę
  • podstawową znajomość sieci LAN, konfigurację urządzeń sieciowych (LAN, WAN, Wi-Fi)
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej
  • praktyczną umiejętność czytania i analizowania dokumentacji serwisowej, schematów elektrycznych i ideowych
  • znajomość systemów Windows na poziomie średniozaawansowanym
  • obsługę pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
  • umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
  • podstawą wiedzę z zakresu budowy i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy/instrukcji
  • dobrą organizację pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz zdolność realizacji zadań w określonym czasie,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność,
  • zaangażowanie,
  • odporność na stres i działanie pod presją czasu,
  • zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • orientację na wyniki,
  • dokładność,
  • chęć pogłębiania wiedzy

 Mile widziane:

  • doświadczenie i znajomość procesów napraw gwarancyjnych HP INC

 W zamian oferujemy:

Rozwój:

  • praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przyjazna atmosfera pracy,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • realny wpływ na realizowane projekty,
  • atrakcyjne narzędzia pracy.

Opieka:

  • opieka medyczna dla Pracowników,
  • grupowa oferta ubezpieczeniowa.

 Inne:

  • parking dla rowerów na terenie firmy,
  • parking dla samochodów w bliskiej odległości od miejsca pracy.
  • Zajęcia dodatkowe po pracy:
  • możliwość udziału w wycieczkach zakładowych – zwiedzanie kraju
    i zagranicy,
  • karty Medicover Sport dla stałych Pracowników,
  • spotkania integracyjne w gronie współpracowników

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
WASKO S.A. WASKO S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi