Dział IT Support-Techniker / Technik Działu Wsparcia
Dział IT – Helpdesk
Warszawa , Praga-Południe - WAWER
Jesteśmy polskim oddziałem zapewniającym wsparcie serwisowe dla systemu optycznego do rozpoznawania i weryfikowania produktów z branży farmaceutycznej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko
Support-Techniker / Technik Działu Wsparcia
Główne zadania dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
- Wykonywanie prac serwisowych (wyjazdy służbowe na terenie Polski i zagraniczne - Przyjmowanie i obsługiwanie zgłoszeń w systemie OTRS
- Kontakt z klientem (głównie drogą elektroniczną)
- Kontakt z głównym oddziałem zlokalizowanym we Włoszech (w języku głównie niemieckim , )
Doświadczenie w obsłudze systemów wizyjnych nie jest wymagane.
Zapewniamy szkolenia oraz wsparcie. Możliwe wyjazdy szkoleniowe do głównego oddziału zlokalizowanego we Włoszech.
Siedziba firmy : Warszawa- Wawer .
Zatrudnienie : etat po okresie próbnym.
Godziny pracy 9,00 do 17,00 - Warszawa , oraz wyjazdy do klientów na terenie całej Polski lub zagraniczne .
- znajomość języka niemieckiego - biegła
- znajomość języka angielskiego - komunikatywna
- bardzo dobra obsługa komputera
- zdolności analityczne
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat. B
Doświadczenie w obsłudze systemów wizyjnych nie jest wymagane.
Zapewniamy szkolenia oraz wsparcie. Możliwe także wyjazdy szkoleniowe do głównego oddziału zlokalizowanego we Włoszech.
Outsourcing IT. Cloud Services.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzeni... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.