Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2019.

Technik Działu Wsparcia / Support-Techniker IT

04-713 Warszawa, mazowieckie

Inforkom S.C.

Opis stanowiska pracy

Dział IT Support-Techniker / Technik Działu Wsparcia
Dział IT – Helpdesk
Warszawa , Praga-Południe - WAWER
Jesteśmy polskim oddziałem zapewniającym wsparcie serwisowe dla systemu optycznego do rozpoznawania i weryfikowania produktów z branży farmaceutycznej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko
Support-Techniker / Technik Działu Wsparcia

Główne zadania dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
- Wykonywanie prac serwisowych (wyjazdy służbowe na terenie Polski i zagraniczne - Przyjmowanie i obsługiwanie zgłoszeń w systemie OTRS
- Kontakt z klientem (głównie drogą elektroniczną)
- Kontakt z głównym oddziałem zlokalizowanym we Włoszech (w języku głównie niemieckim , )
Doświadczenie w obsłudze systemów wizyjnych nie jest wymagane.
Zapewniamy szkolenia oraz wsparcie. Możliwe wyjazdy szkoleniowe do głównego oddziału zlokalizowanego we Włoszech.
Siedziba firmy : Warszawa- Wawer .
Zatrudnienie : etat po okresie próbnym.
Godziny pracy 9,00 do 17,00 - Warszawa , oraz wyjazdy do klientów na terenie całej Polski lub zagraniczne .

Wymagania

- znajomość języka niemieckiego - biegła
- znajomość języka angielskiego - komunikatywna
- bardzo dobra obsługa komputera
- zdolności analityczne
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat. B

Doświadczenie w obsłudze systemów wizyjnych nie jest wymagane.

Zapewniamy szkolenia oraz wsparcie. Możliwe także wyjazdy szkoleniowe do głównego oddziału zlokalizowanego we Włoszech.

Prezentacja firmy

Outsourcing IT. Cloud Services.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry