#

Technical Support with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Technical Support with German

Miejsce pracy: Wrocław
5-15-70818

Together with our Client - internationally well-known company, specializing in outsourcing, IT, consulting and technology - we are looking for an:

Technical Support with German

Responsibilities:
- delivering a first line support service;
- ensuring appropriate documentation of the interaction on the customer’s account;
- executing transactions as per prescribed guidelines and timelines;
- responding to customer enquiries in a timely and efficient manner via phone, intranet and email;
- ensuring customer confidentiality and data protection at all times.

Requirements:
- communicative German and English (min. C1);
- willingness to work stationary from the office in Kraków;
- experience in Service Desk or Tech Support;
- knowledge of Tech Support in Small Forms, OS, Browsers and MS Office;
- knowledge of Registry Fix, Patch upgrades, Virus Tech Support Security, Encryptions and network collaborations & VPN.

Benefits:
- implementation process;
- OK System package;
- opportunity to develop your career!
- provision of specialized training;
- opportunity to be a part of international organization;
- private medical care and life insurance.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi