Technical Support Representative
Polska Technical Support Representative
Polska
NR REF.: 1102139
Twoja nowa firma:
Dla jednego z naszych klientów – międzynarodowej firmy z branży finansowej – poszukujemy osoby na stanowisko: Technical Suuport Specialist.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku:będzie odpowiedzialna za techniczne wsparcie międzynarodowych użytkowników platformy (płatności online), głównie rynek amerykański za pomocą wiadomości e-mail, chat-u oraz telefonów (poziom L1/L2). Ponadto, do Twoich obowiązków będzie należało diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, wyszukiwanie niezbędnych informacji i przekazywanie ich dalej oraz współpraca z pozostałymi działami w celu udoskonalania usług firmy. Twoim dodatkowym zadaniem będzie śledzenie kontaktów z klientami oraz oddzwanianie do nich, kiedy pojawi się taka potrzeba.
Od kandydatów oczekujemy:min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
Z uwagi na pracę w międzynarodowym środowisku, płynna znajomość j. angielskiego jest warunkiem koniecznym.
Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu SQL oraz doświadczenie w pracy z produktami finansowymi (np. PayPal, Magento, ecommerce).
Oferujemy:możliwość zdobycia doświadczenia w znanej firmie z amerykańskim kapitałem, możliwość komunikacji w j. angielskim w codziennej pracy, długofalową pracę na pełen etat z możliwością pracy zdalnej w Polsce. Ze względu na klientów amerykańskich, godziny pracy to 8:00 – 17:00 lub 12:00 – 21:00 od poniedziałku do piątku.)
Zachęcamy do aplikacji!
Polska
NR REF.: 1102139
Twoja nowa firma:
Dla jednego z naszych klientów – międzynarodowej firmy z branży finansowej – poszukujemy osoby na stanowisko: Technical Suuport Specialist.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku:będzie odpowiedzialna za techniczne wsparcie międzynarodowych użytkowników platformy (płatności online), głównie rynek amerykański za pomocą wiadomości e-mail, chat-u oraz telefonów (poziom L1/L2). Ponadto, do Twoich obowiązków będzie należało diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, wyszukiwanie niezbędnych informacji i przekazywanie ich dalej oraz współpraca z pozostałymi działami w celu udoskonalania usług firmy. Twoim dodatkowym zadaniem będzie śledzenie kontaktów z klientami oraz oddzwanianie do nich, kiedy pojawi się taka potrzeba.
Od kandydatów oczekujemy:min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
Z uwagi na pracę w międzynarodowym środowisku, płynna znajomość j. angielskiego jest warunkiem koniecznym.
Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu SQL oraz doświadczenie w pracy z produktami finansowymi (np. PayPal, Magento, ecommerce).
Oferujemy:możliwość zdobycia doświadczenia w znanej firmie z amerykańskim kapitałem, możliwość komunikacji w j. angielskim w codziennej pracy, długofalową pracę na pełen etat z możliwością pracy zdalnej w Polsce. Ze względu na klientów amerykańskich, godziny pracy to 8:00 – 17:00 lub 12:00 – 21:00 od poniedziałku do piątku.)
Zachęcamy do aplikacji!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.