Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/01/2021.

Technical Support - Customer Service with German

Kraków, zagranica

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Person on that position would be responsible for the customer service with German language.

Client Details

For our client, a global leader in the automotive industry, we are looking for Customer Service Specialist. Recruitment is related to the development of the company, and the person in this position will report directly to the Manager in Germany.

Description

  • Analysis of parts technical queries (in German) from dealers concerning vehicles,
  • Reviewing information provided (description, pictures, manuals, drawings) and identify customer request,
  • Request verification using internal system systems and based on SAP architecture,
  • Providing answer/solution to requestor (in German)
  • Initiating systemic resolution of issue via Technical Query process (in English)
  • Reviewing and approving claims for parts catalog errors
  • Work in a multi-language environment: German, English and Polish.

Profile

  • German fluent - required , English - at least upper intermediate level (written & spoken with emphasis on written language),
  • At least 2 years work experience in customer service or similar,
  • Knowledge and interest in the automotive industry, vehicle construction.
  • Strong analytical skills. Ability to identify and analyze issues and recommend solutions
  • High level of MS Office skills (Excel, Access) / knowledge of SAP, BoM and technical drawings would be an advantage
  • Ability to work within a dynamic, international team environment,

Job Offer

  • Career in the multinational company
  • Unique opportunity to take part in international projects and gain experience in diverse business areas
  • Set of social benefits (attractive medical package, social fund, employee discount program)
  • Salary adequate to your competencies
  • Interesting work in an innovative, international environment

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/12/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry