Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/09/2019.

Opis stanowiska pracy

Candidate’s profile
  • Experience in managing the team as a team leader, team leader's back-up or project lead
  • People management skills
  • O2C experience would be an asset
  • Finance & Accounting background is required
  • Fluent English skills
  • Stakeholder management skills
  • Multitasking skills and can-do approach
  • High level of communication and analytical skills
Job description

Lead a team of people working on Billing management processes. Understanding of best in class processes. 
As team lead, ensures the delivery of a high quality, customer focused service on a daily basis to the client in accordance with agreed Service Level Agreements. Responsible for leading, motivating and assigning work a small team. Aims at improving process and motivating staff to do the same. Responsible for following control procedures and maintaining operational procedures.

 

    Wymagania

    Your team

    We are an account where an approach to the Team and openness to people are very important aspects. Despite everyday difficulties, we keep smiling, and manage to turn little failures into big successes.  Even if reality or the Client challenge us again and again, we know we will handle it. If you wish for dynamics and a wide range of possibilities, join us!

    What we offer
    • Working in a close-knit team and a friendly atmosphere
    • Development of expert or leader competences
    • Bonuses, including those for recommending new employees 
    • A wide range of training and cofinancing of courses
    • Additional life insurance
    • Attractive package of additional benefits (fitness, gym, cinema, etc.) you chose what you want
    • Integration events and joint celebrations
    • Annual family picnic
    • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
    • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
    • Private medical care, also for your family
    • Bicycle parking and carpooling

    Prezentacja firmy

    Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 100 tys. specjalistów w 36 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4 tys. osób.

    Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi. W tym roku firma Capgemini Polska uzyskała certyfikat TOP EMPLOYERS 2010 przyznawany przez Instytut Corporate Research Foundation (CRF).

    Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

    Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

    Dołącz do naszych zespołów:

    Business Process Outsourcing

    BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 28 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2100 pracowników.

    Information Technology Outsourcing

    Centrum ITO, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów, zatrudniając obecnie prawie 1500 osób w centrach w Krakowie i Katowicach. Nasi pracownicy wspierają ponad 40 klientów z całego świata, komunikując się w 12 językach.

    Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

    Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i ITO poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwo-jem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

    Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
      Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    27/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    Od 3 do 5 lat
    Min. wykształcenie:
    Średnie ogólnokształcące
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja biurowa , Praca Finanse
    do góry