Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/09/2020.

Team Leader zespołu sprzedażowego z j. obcym

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

(hiszpański/włoski/francuski)

 

Twój przykładowy dzień z życia z nami to:

  • zarządzanie pracą zespołu konsultantów Call Center obsługujących rynki zagraniczne (francuski, hiszpański, włoski)
  • wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników, prowadzenie coachingów i monitoringów rozmów,
  • budowanie pozytywnych relacji w zespole, motywowanie,
  • wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • wdrażanie zmian systemowych i procesowych, czynny udział w rozwoju projektu,
  • monitorowanie i realizacja wyznaczonych KPI sprzedażowych i jakościowych, raportowanie wyników,
  • organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • wdrażanie nowych pracowników i monitorowanie wiedzy merytorycznej zespołu – dzielenie się wiedzą,

 

Kogo szukamy?

  • masz co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem sprzedażą Call Center, preferowane środowisko międzynarodowe,
  • masz wiedzę i doświadczenie w zakresie motywowania Konsultantów CC
  • jesteś skutecznym menedżerem, potrafisz stawiać realne cele sobie oraz innym i je wspólnie realizować,
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, mile widziana jest znajomość innych języków obcych (francuski, włoski, hiszpański)
  • przejawiasz proaktywną postawę, jesteś pozytywnie nastawiona/ny do życia,
  • efektywnie pracujesz pod presją czasu, masz bardzo dobre umiejętności organizacyjne,

 

W ramach współpracy możemy zaoferować:

  • dużą samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju rynków, którymi będziesz zarządzał,
  • wynagrodzenie adekwatne do Twojego zaangażowania i wyników,
  • realne wsparcie, które pomoże Ci być coraz lepszym liderem,
  • benefity, które będą wspierać twój ‘work-life balance’ - dofinansowana karta MultiSport, opieka medyczna, firmowe śniadania i owoce oraz dogodna lokalizacja, by szybko dotrzeć tam, gdzie chcesz!
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
  • swobodną atmosferę pracy
  • narzędzia pracy niezbędne do realizacji celów, w tym oczywiście budżet motywacyjny,

 

Czekamy na Ciebie!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry