Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/09/2020.

Team Leader z językiem niemieckim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Team Leader z językiem niemieckim
Kraków
NR REF.: 1131258

Dla jednego z Naszych klientów, międzynarodowego Lidera rynku transportu i logistyki, poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera z językiem niemieckim.

Obowiązki:

  • Zarządzanie zespołem ok. 20 osób
  • Kontakt z niemieckim oddziałem firmy oraz instytucjami celnymi
  • Tworzenie raportów, współpraca z menedżerami
  • Aspekty administracyjne związane z opieką nad zespołem: monitorowanie KPI oraz SLA, ustalanie grafiku, prowadzenie team meetingów oraz indywidualnych spotkań

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku Team Leadera (lub pokrewnym)
  • Język niemiecki na poziomie C1/C2
  • Język angielski na poziomie C1
  • Rozbudowane umiejętności komunikacji oraz rozwiązywania problemów
  • Dokładność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją

Firma oferuje:

  • Rozwój zawodowy w środowisku renomowanej, międzynarodowej organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta multisport, bony na posiłki, fundusz na rozwój osobisto-zawodowy w kwocie 3 tys. dolarów rocznie)
  • Dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku lub od wtorku do soboty, w godzinach między 7.00 a 18.30 (zawsze 8,5h dnia pracy)

Lokalizacja: Wadowicka 3, Kraków

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry