#

Team Leader w dziale obsługi klienta z j. niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Team Leader w dziale obsługi klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław
5-6-63307
Wynagrodzenie: 10000 - 12500 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej i lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Team Leader w dziale obsługi klienta z j. niemieckim

Obowiązki:
- zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta obsługujących klientów z obszaru DACH
- zarządzanie relacjami z klientami
- zapewnianie wsparcia zespołowi w realizacji wyznaczonych celów oraz motywowanie zespołu
- weryfikowanie poziomu realizacji zadań oraz monitorowanie wyników zespołu
- raportowanie wyników pracy oraz analiza danych na temat rynku i klientów

Wymagania:
- co najmniej 2 lata doświadczenia jako Team Leader w dziale Obsługi Klienta
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego i angielskiego
- umiejętność zarządzania zespołem i odpowiedzialnego delegowania zadań
- zdolności przywódcze i kompetencje komunikacyjne
- znajomość SAP, Salesforce, PowerBI będzie atutem

Korzyści:
- benefity sportowe
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do szkoleń
- coroczna premia zależna od realizacji celów i wyników finansowych firmy
- praca w firmie dbającej o środowisko
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- możliwość rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi