#

Team Leader - Call Center

HR Systems Sp. z o.o.

WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

 

• Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;

• Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;

• Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;

• Podział zadań między Konsultantów;

• Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;

• Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;

• Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego.

Wymagania

• Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center

• Min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami

• znajomość jednego z języków na poziomie B2: hiszpańskiego/ niemieckiego/włoskiego/francuskiego

• Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu

• Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

• Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu

• Otwartość, proaktywność, poczucie humoru

Oferujemy:

• Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników);

• Atrakcyjny pakiet benefitów;

• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego;

• Elastyczny grafik;

• Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy;

• Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę.

 

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/2017 i "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."

 

 

Prezentacja firmy

HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi