• Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
• Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;
• Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;
• Podział zadań między Konsultantów;
• Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;
• Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;
• Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego.
• Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center
• Min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami
• znajomość jednego z języków na poziomie B2: hiszpańskiego/ niemieckiego/włoskiego/francuskiego
• Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
• Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
• Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
• Otwartość, proaktywność, poczucie humoru
Oferujemy:
• Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników);
• Atrakcyjny pakiet benefitów;
• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego;
• Elastyczny grafik;
• Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy;
• Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę.
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/2017 i "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.