Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 09/04/2020.

Opis stanowiska pracy

You’ll be responsible for:

• improving accounting processes from a VAT and duties perspective
• designing and set up of automated and manual controls on VAT compliance & data quality
• working with stakeholders and developing effective relationships as needed
• maintaining and continuously improve on Tax compliance
• preparing and monitoring tax filings to be sent to our Client’s Tax Service Provider(s) on VAT, EC sales, Intrastat and Duties for various countries across Europe
• Ensuring timely payment of tax returns
• Guide handling and payment of duties on non EU exports and imports
• Accounting for duties on non EU imports and exports


The skills you’ll need:

• minimum 3 years of experience in a similar role, preferably in SSC environment
accounting and VAT background
fluent spoken and written English
• university degree in Finance/Accounting
• good MS Office Skills, especially MS Excel, knowledge of Navision would be an asset
• strong communication skills and experience in working in an international environment
• solid self-organization and ability to set priorities to meet deadlines
• team player with eagerness to share knowledge, natural problem solver


For your effort you will be awarded with:

attractive salary
• contract of employment
workplace nearby Szczecin
• career development in a multinational environment
• great atmosphere of working together in a team of professionals
• professional growth and possibility to influence the company’s development

Permanent employment offer

WORKPLACE: nearby Szczecin


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse
do góry