W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Talent Acquisition Specialist with Italian/ French/ Spanish
Miejsce pracy: WrocławFor our client, an international consulting company, we are looking for candidates to join the team as a:
Talent Acquisition Specialist with Italian/French/Spanish
Main responsibilities are:
- conducting full recruitment process for various business positions and actively sourcing diverse talents;
- recruiting by using different tools (e. g. LinkedIn, X-Ray Search, Boolean and organizational reach);
- identification of recruitment strategies and assessment of candidates with regard to business needs;
- supporting managers in making effective decisions;
- analysis and interpretation of data and key indicators;
- expansion of external market knowledge to advise and support clients, and internal partners;
- reporting on KPIs, projects and results to HR managers and TA executives.
Wymagania:
- experience in recruitment for different positions at different levels;
- recruiting candidates directly from a dynamic and international environment;
- excellent knowledge of Italian, French or Spanish;
- very good knowledge of English;
- strong communication and interpersonal skills;
- organizational skills, ability to search for solutions independently and multitasking;
- the ability to build lasting and effective relationships with partners.
Korzyści:
- remote work;
- opportunity to participate in skills development trainings;
- private medical care and life insurance;
- Multisport card;
- working in an international and friendly environment;
- contract of employment.