Jesteśmy globalną firmą technologiczną z 15–letnim doświadczeniem. Zatrudniamy ponad 800
specjalistów z zakresu nowoczesnych rozwiązań wspierających biznes. Posiadamy 6 oddziałów
w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur).
Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.
Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.
Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.
Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.
Stanowisko:
Support Technician
Lokalizacja: zagranica- First, second and third line of support for development and test teams on task such as: clustering, parallel processing, threading or environment issues
- Prioritizing issues according to their overall project impact
- Technical evaluation of reported test issues in the end-to-end environment (determine where the problem resides)
- Focus on resolving test defects in a timely manner
- Communication with team providing information and status updates on defects
- Determining the source of the defect and work toward the solution by solving, giving to solve or determining the correct application to resolve the defect
- You have 3+ years of experience in similar role
- Bachelor or Msc degree in IT or equivalent
- Analytical skills
- Self-organizing,structuring and solving of complex problems
- Ability to read and analyze error logs
- Knowledge of: C#, .NET, SOAP, JSON, ASP.NET MVC core 2.0, Windows, Linux
- Hands on Splunk, HP ALM, Atlassian Jira and Confluence, Ms Team Foundation Server
- Familiarity with modern software platform and software architecture
- knowledge of CI, CD,DevOps
- Fluet in English
- German skills are nice to have