Strategic Customer Service Representative
Wrocław Strategic Customer Service Representative
Wrocław
NR REF.: 1114793
Dla naszego klienta- globalnej organizacji, oferującej swoim klientom na całym świecie produkty spożywcze, rolne oraz przemysłowe, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko Strategic Customer Service Representative.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę pokontraktową Klientów niemieckojęzycznych, bieżący kontakt z Klientem i zbieranie informacji biznesowych, współpracę z działem produkcji, logistyki, finansów w celu zapewnienia sprawnej realizacji zamówienia dla Klienta. Osoba na stanowisku Strategic Customer Service Representative będzie również zaangażowana w działania projektowe, związane z optymalizacją procesów.
Poszukujemy osoby z biegłą znajomością j. niemieckiego oraz bardzo dobrą j. angielskiego, z minimum 4 letnim doświadczeniem w obsłudze Klienta. Kandydat powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, świetnie zarządzać swoim czasem oraz priorytetyzować zadania i potrafić pracować pod presją czasu. Doświadczenie i zrozumienie procesów w obszarze łańcucha dostaw będzie atutem.
Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o znanym brandzie, konkurencyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, w tym: prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków jego rodziny, ubezpieczenie, kartę sportową.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Wrocław
NR REF.: 1114793
Dla naszego klienta- globalnej organizacji, oferującej swoim klientom na całym świecie produkty spożywcze, rolne oraz przemysłowe, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko Strategic Customer Service Representative.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę pokontraktową Klientów niemieckojęzycznych, bieżący kontakt z Klientem i zbieranie informacji biznesowych, współpracę z działem produkcji, logistyki, finansów w celu zapewnienia sprawnej realizacji zamówienia dla Klienta. Osoba na stanowisku Strategic Customer Service Representative będzie również zaangażowana w działania projektowe, związane z optymalizacją procesów.
Poszukujemy osoby z biegłą znajomością j. niemieckiego oraz bardzo dobrą j. angielskiego, z minimum 4 letnim doświadczeniem w obsłudze Klienta. Kandydat powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, świetnie zarządzać swoim czasem oraz priorytetyzować zadania i potrafić pracować pod presją czasu. Doświadczenie i zrozumienie procesów w obszarze łańcucha dostaw będzie atutem.
Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o znanym brandzie, konkurencyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, w tym: prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków jego rodziny, ubezpieczenie, kartę sportową.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.