Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Staż Menadżerski

Miejsce pracy: Łódź
9-21-59939

Sport to Twoje hobby?

Nie masz doświadczenia, a uważasz, że byłbyś świetnym liderem? Znasz język angielski i jesteś otwarty na relokację na terenie Polski i Europy?

Mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy!

Razem z firmą Decathlon chcemy umożliwić Ci zdobycie wszechstronnego doświadczenia w obszarze zarządzania w wewnętrznych strukturach na terenie Polski i Europy.

Obowiązki:

- Przygotowanie i wdrożenie planów zatrudnienia własnego zespołu (około 15 osób);
- Tworzenie budżetu na działania rekrutacyjne;
- Zarządzanie pracą podległego zespołu;
- Monitorowanie i koordynowanie aktywności pracowników;
- Motywowanie zespołu oraz prowadzenie rozmów indywidualnych i grupowych;
- Wdrażanie efektywnych narzędzi zarządczych.

Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu (projekt lub organizacja na studiach, drużyna sportowa);
- Umiejętność zarządzania, motywowania oraz koordynacji pracy zespołu;
- Wykształcenie wyższe;
- Samodzielność w działaniu;
- Otwartość na relokację, chęć podróżowania.

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów (np. karta sportowa, ubezpieczenie medyczne);
- Szybki rozwój zawodowy w hierarchii firmy;
- Świetna atmosfera w miejscu pracy;
- Wsparcie przez pierwsze 6 miesięcy;
- Elastyczne godziny pracy;
- Uczestnictwo w szkoleniach (również za granicą).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi