Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw księgowości, budżetu i finansów w Wydziale Budżetu, Finansów i Egzekucji Należności Pieniężnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dekretuje i księguje dowody księgowe w zakresie realizowanych przez jednostkę dochodów budżetu państwa, w tym sporządza dokumenty finansowo-księgowe
  • obsługuje bankowość elektroniczną, w szczególności sporządza przelewy bankowe w systemie elektronicznym NBP w celu regulowania zobowiązań jednostki oraz odprowadzania zrealizowanych dochodów budżetu państwa
  • obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w celu realizacji procesów budżetowych w zakresie planowania, wykonania budżetu, sprawozdawczości budżetowej i finansowej
  • prowadzi sprawy związane z obrotem gotówkowym jednostki (przyjmowanie wpłat, odprowadzanie wpłat do banku, sporządzanie dokumentacji związanej z obrotem gotówkowym)
  • rozlicza i sporządza orzeczenia w sprawach wpłat stanowiących dochody budżetu państwa, analizuje konta kontrahentów pod kątem poprawności rozliczania wpłat oraz należności i nadpłat, inwentaryzuje salda na koniec roku bilansowego
  • przygotowuje dane z obszaru prowadzonej ewidencji finansowo-księgowej do sprawozdań budżetowych, finansowych i innych sprawozdań z zakresu działalności jednostki
  • współpracuje z pracownikami odpowiedzialnymi za prowadzenie spraw w zakresie windykacji należności
  • przygotowuje i przekazuje do archiwum dokumenty księgowe oraz dokumenty z prowadzonych spraw


Warunki pracy


  • Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe; oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje), budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Tylko kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną poinformowani przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie o miejscu i terminie przeprowadzenia tego etapu oraz o technikach (metodach) selekcji stosowanych na tym etapie

  • Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone (w przypadku ofert przesyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego/w przypadku ofert składanych osobiście w urzędzie decyduje data osobistego dostarczenia oferty do urzędu/w przypadku aplikowania on-line decyduje data wpływu oferty na podany adres e-mail/w przypadku ofert składanych przez ePUAP decyduje data UPP)

  • W celu umożliwienia kontaktu kandydaci powinni wskazać w ofercie adres e-mail i/lub nr telefonu

  • List motywacyjny należy podpisać odręcznie (w przypadku oferty składanej elektronicznie własnoręcznie podpisany list motywacyjny należy dołączyć w formie zeskanowanego dokumentu)

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisane oświadczenia i list motywacyjny

  • Dodatkowe informacje można uzyskać również osobiście w siedzibie urzędu



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu rachunkowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji budżetowej, ordynacji podatkowej, postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość systemów finansowo-księgowych
  • rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi programu Probit


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) § 1 kodeksu pracy oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
    ul. Chełmońskiego 14
    51-630 Wrocław
    Dokumenty można składać również przez ePUAP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi