Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw obsługi sekretariatu Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej we Wroclawiu Wydział Organizacji i Nadzoru

50-552 Wrocław, ul. Borowska 138

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu.
  • Obsługa służbowej poczty elektronicznej.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
  • Odbieranie telefonów, przyjmowanie rozmów i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych.
  • Obsługa programu EZD w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków.
  • Organizacja odpraw służbowych z kierownictwem Komendy.
  • Ewidencjonowanie zarządzeń i rozkazów Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.
  • Prowadzenie i zarządzanie kalendarzem spotkań Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.
  • Budowanie odpowiedniego wizerunku Komendy podczas kontaktu z interesariuszami.
  • Tworzenie zapotrzebowań na artykuły spożywcze, biurowe oraz nadzór nad ich bieżącym stanem.
  • Dbałość o gabinet Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP i zastępców Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.
  • Organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania sekretariatu.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.


Warunki pracy

Budynek administracyjno-biurowy z cegły, dwukondygnacyjny, wyposażony w windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty kandydatek/kandydatów złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym postępowaniu rekrutacyjnym oferty kandydatek/kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Istnieje możliwość osobistego odbioru złożonych dokumentów w terminie do miesiąca czasu od daty zakończonego postępowania rekrutacyjnego w siedzibie Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
Doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej oraz obsłudze sekretariatu.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi elektronicznego systemu EZD.
  • Znajomość pakietu MS Office (m.in. Word, Excel, Outlook, Power Point).
  • Znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych (faks, ksero) i centrali telefonicznej.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wysoka kultura osobista.
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • Odporność na stres
  • Znamojość zasad służbowego savoir vivre
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejetnośc podziału zadań pod względem ich ważności i pilności


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o znajomości obsługi elektronicznych systemów EZD oraz IntraDok.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi