Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Świętochłowicach Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw organizacyjnych Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 41-600 Świętochłowice ul. Harcerska 16
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzenie Kancelarii Ogólnej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Świętochłowicach,
- Prowadzenie sekretariatu Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Świętochłowicach,
- Archiwizacja dokumentacji sekcji organizacyjno – kadrowej,
- Obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów,
- Ewidencjonowanie czasu służby/ pracy,
- Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną służby/pracy,
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy,
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, w tym prowadzenie ewidencji skarg i wniosków,
- Opracowywanie danych do sprawozdań i planów w zakresie wykonywanych zadań,
- Realizowanie czynności związanych z gospodarką pieczęciami i stemplami w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Świętochłowicach,
- Redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów.
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Komendy, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
- Praca administracyjno-biurowa
- Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,
- Częsty i bezpośredni kontakt z petentem zewnętrznym,
- Praca pod presją czasu,
- Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia biurowe Urzędu zlokalizowane są na I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.
Wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza ok. 4300,00 zł brutto plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego).
Planowany termin zatrudnienia: styczeń/luty 2024 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, poczty elektronicznej,
- Znajomość prawa i procedury administracyjnej, w tym znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej i służby cywilnej,
- Umiejętność skutecznej komunikacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Samodzielność na stanowisku pracy,
- Terminowość i rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Odporność na stres,
- Sprawność działania,
- Umiejętność organizacji pracy,
- Kultura osobista.
- Podzielność uwagi
- Znajomość obsługi programu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)
- Prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaOświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa,Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-11
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Świętochłowicach
41-600 Świętochłowice, ul. Harcerska 16
Sekretariat