Opis stanowiska pracy


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw gospodarki mieniem i składnikami majątkowymi w Oddziale Zabezpieczenia Logistycznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK/VI/6)

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z ewidencją składników majątkowych oraz koordynacją bieżącej gospodarki mieniem w wojewódzkim magazynie OC, oddziałach i obiektach PUW-warsztat OC, WCZK oraz w Wojewódzkich Magazynach Przeciwpowodziowych,
  • koordynuje sprawy związane z ewidencją i gospodarką materiałami, sprzętem OC oraz będącym na wyposażeniu magazynów przeciwpowodziowych ,przekazanym przez PUW w użyczenie do starostw powiatowych i urzędów gmin, a także podmiotów leczniczych oraz prowadzi bieżącą ewidencję dokumentów przychodowych i rozchodowych związanych z obrotem wewnętrznym i zewnętrznym sprzętem i materiałami OC, opracowuje harmonogram brakowania sprzętu i materiałów OC na szczeblu województwa, nadzoruje przebieg jego realizacji, prowadzi gospodarkę wybrakowanym sprzętem w celu właściwej realizacji zadań Wydziału,
  • opracowuje i prowadzi ewidencję umów zawieranych na rzecz Urzędu, rejestruje zamówienia i zlecenia na realizację zadań Wydziału, prowadzi ewidencję faktur, weryfikuje i przekazuje komórkom finansowym Urzędu niezbędne sprawozdania w tym zakresie,
  • planuje i realizuje zadania w zakresie działalności kontrolnej Wydziału oraz przedkłada Dyrektorowi Wydziału okresowe sprawozdania,
  • realizuje sprawy dotyczące opracowywania i aktualizacji upoważnień w zakresie przetwarzania danych osobowych a także związane z upoważnieniami pracowników Wydziału do załatwiania spraw w imieniu Wojewody, zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa.


Warunki pracy

- praca przy monitorze ekranowym,


- praca w pozycji siedzącej,


- na stanowisku pracy występują zadania wymagające umiejętności  koncentracji, skrupulatności oraz odporności na stres, 


- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),


- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na VII  piętrze obiektu PUW w Rzeszowie przy ul. Pułaskiego 1d. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windę. Winda posiada sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na II piętrze. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza miejscem świadczenia pracy, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).


Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.


Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.


Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 8671210



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
co najmniej 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - co najmniej 1 rok.
  • Znajomość przepisów ustaw : o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o kontroli w administracji rządowej.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowy (RODO).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w posługiwaniu się systemem/programem informatycznym dedykowanym do ewidencjonowania majątku.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających niezbędne co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych (dokumenty jednoznacznie potwierdzające okres i rodzaj doświadczenia zawodowego).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    Kancelaria Urzędu, pok. 27
    35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
    lub przez EPUAP na adres skrytki
    /PUWRzeszów/Skrytka ESP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi