Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw obsługi systemów informatycznych w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Administracyjno - Gospodarczego

37-700 Przemyśl ul. Bohaterów Getta 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnia właściwą realizacje zadań oraz sprawne i efektywne wykorzystanie zbiorów ewidencyjnych KSIP określonych w przepisach w sprawie funkcjonowania centralnych zbiorów tworzących KSIP;
  • Prowadzi sprawdzenia i rejestracje w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji, w tym sprawdzenia w pozapolicyjnych bazach danych;
  • Przygotowuje wydruki interwencji z bazy SWD;
  • Prowadzi i nadzoruje zbiory ewidencyjne rejestracji kryminalnej, zbiory ewidencyjne popełnionych wykroczeń i przestępstw, osób podejrzanych, sprawców wykroczeń i przestępstw zgodnie z przepisami w sprawie funkcjonowania centralnych zbiorów tworzących KSIP;
  • Wykonuje czynności analityczne na podstawie policyjnych i pozapolicyjnych baz danych;
  • Sporządza dla celów procesowych i operacyjnych tablice poglądowe;
  • Prowadzi szkolenia lokalne dla policjantów w zakresie rejestracji w systemie KSIP;
  • Archiwizuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • Bierze udział w pracach komisji do usuwania informacji, w tym danych osobowych ze zbiorów danych KSIP w zakresie dotyczącym informacji zarejestrowanych przez policjantów lub pracowników Policji w komórkach organizacyjnych KMP w Przemyślu


Warunki pracy

Praca w charakterze administracyjno - biurowym. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na I piętrze w budynku, oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe. Większość czynnosci wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa monitora powyżej 4 godzin na dobę. Ośmiogodzinny system pracy. Realizowane zadania na opisanym stanowisku pracy wymagają od pracownika znajomości obowiązujących przepisów i przestrzegania procedur. Budynek posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

List motywacyjny podpisz odręcznie



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub 1 rok przy obsłudze baz danych zbiorów informatycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office , samodzielność, analityczne myślenie, dyspozycyjność
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 70 Komendanta Głównego Policji w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1999 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Gotowość na wyrażenie zgody na nadanie przydziału organizacyjno - mobilizacyjnego
  • Ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 197 2 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Przemyślu
    ul. Bohaterów Getta 1
    37-700 Przemyśl - listownie lub osobiście w Sekretariacie Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu - I piętro - pokój nr 154

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi