Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Przemyśla

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw inspekcji i orzecznictwa Wieloosobowe stanowisko


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi postępowanie administracyjne, w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora
  • przeprowadza inspekcje i kontrole terenowe w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
  • przygotowuje dokumenty, akta spraw w celu sporządzenia zawiadomienia o popełnieniu wykroczenia, wniosku do sądu o ukaranie, wniosku o wszczęcie postępowania z odpowiedzialności zawodowej w budownictwie, mające na celu ukaranie osób, które dopuściły się naruszenia prawa
  • załatwia skargi i wnioski w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane
  • przyjmuje interesantów i uczestników procesu budowlanego


Warunki pracy


  • praca od poniedziałku do piątku w siedzibie Inspektoratu, oraz poza siedzibą Inspektoratu polegająca na prowadzeniu oględzin w terenie, kontroli obiektów i prowadzonych robót budowlanych (praca na wysokości), z dojazdem na miejsce samochodem służbowym, w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi przestrzegania przepisów ustawy Prawo budowlane

  • liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne, przyjęcia interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji, konieczna komunikatywność i odporność na stres

  • przyjmowanie interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie

  • praca wymagająca obsługi komputera, sprzętu teleinformatycznego i pozostałych urządzeń biurowych, aparatu fotograficznego, przyrządów pomiarowych oraz samochodu służbowego w terenie

  • stanowisko pracy oświetlone światłem dziennym oraz sztucznym, a w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych, występowanie warunków uciążliwych podczas przeprowadzanych kontroli w terenie

  • praca na parterze budynku, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
    Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiani.

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 678 91 61.

  • Informacje o ogłoszeniu dostępne są również na stronie http://pinb.mprzemysl.pl/



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe budowlane lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów Prawa budowlanego
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Przemyśla
    ul. Siemiradzkiego 5
    37-700 Przemyśl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi