Opis stanowiska pracy
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w RzeszowieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw weryfikacji i akceptacji wniosków paszportowych oraz wydawania dokumentów paszportowych w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Przemyślu (O/V/58)Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw związanych z weryfikacją złożonych wniosków o wydanie dokumentu paszportowego z danymi zawartymi w lokalnej i centralnej ewidencji paszportowej oraz nadawanie wnioskom paszportowym statusu o wydaniu lub odmowie wydania dokumentu paszportowego,
- weryfikowanie odcisków palców i wykonywanie innych operacji związanych z wydawaniem dokumentów paszportowych w systemie informatycznym lokalnej ewidencji paszportowej oraz wydawanie dokumentów paszportowych osobom, dla których zostały wystawione lub rodzicom (opiekunom prawnym) małoletnich,
- prowadzenie korespondencji z organami paszportowymi w kraju i konsulatami RP w celu uzyskania lub przekazania informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o wydaniu lub odmowie wydania dokumentu paszportowego, a także prowadzenie lokalnego archiwum akt paszportowych oraz związanej z tym korespondencji,
- prowadzenie dziennika korespondencji Oddziału w Systemie Zarządzania Dokumentami (eDok), oraz przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Oddziale celem jej przekazania Archiwum Zakładowego.
Warunki pracy• praca administracyjno-biurowa,
• praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
• praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
• kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze PUW w Rzeszowie – Delegatura w Przemyślu, przy ul. Mickiewicza 10. Budynek jest częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada stosowny podjazd, osoby niepełnosprawne mogą korzystać z toalety zlokalizowanej na parterze. W budynku nie ma windy ani oznaczeń specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 000 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 867 12 10
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - co najmniej 0,5 roku,
- znajomość przepisów ustaw: o dokumentach paszportowych z dnia 13 lipca 2006 r. oraz przepisów wykonawczych, prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, o opłacie skarbowej, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych,
- znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych (dokumenty jednoznacznie potwierdzające okres i rodzaj doświadczenia zawodowego).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu