Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw planowania i realizacji budżetu w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 91/20


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozlicza w zakresie finansowym dotacje celowe na zadania inwestycyjne udzielone na podstawie umów zawartych z Wojewodą
  • współpracuje z komórkami organizacyjnymi urzędu dokonującymi merytorycznego potwierdzenia wykonania przedmiotu zawartych umów w sprawie udzielenia dotacji celowych w zakresie oddziaływującym na rozliczanie udzielonych dotacji w zakresie finansowym
  • prowadzi postępowania związane z określeniem kwot dotacji podlegających zwrotowi do budżetu państwa w związku z rozliczeniem dotacji celowych na zadania inwestycyjne
  • prowadzi postępowania w zakresie egzekwowania zwrotu należnych Skarbowi Państwa kwot ustalonych w wyniku rozliczenia dotacji
  • prowadzi postępowania windykacyjne w odniesieniu do ostatecznych decyzji administracyjnych określających wysokość kwot dotacji podlegających zwrotowi do budżetu państwa
  • przygotowuje projekty zarządzeń Wojewody w obszarze przeniesień wydatków pomiędzy rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej, podziału rezerwy ogólnej pozostającej w dyspozycji Wojewody oraz w sprawie blokowania planowanych wydatków
  • zapewnia informatyczną obsługę budżetu państwa w systemie TREZOR w zakresie planowania i wykonywania budżetu państwa, w tym – w szczególności – w obszarze wprowadzania planów finansowych, wniosków i decyzji związanych ze zmianami planów finansowych oraz decyzji o blokowaniu planowanych wydatków budżetowych


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu

  • parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie

  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich

  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budnku są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.

  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf

  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego

  • Z uwagi na sytuację epidemiczną rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line.

  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi systemu TREZOR


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-11-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu (z podaniem w ofercie nr ref. 91/20)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi