Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Zespole do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • bierze udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków policjantów i pracowników Policji oraz zachorowań na choroby zawodowe, opracowując na tej postawie dokumentację wymaganą przepisami resortowymi,
  • przeprowadza kontrole warunków służby/pracy oraz przestrzegania zasad BHP w jednostkach i komórkach podległych KMP w Poznaniu,
  • sporządza okresowe analizy stanu BHP zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych w celu zapobiegania zagrożeniu zdrowia i życia oraz poprawy warunków służby i pracy,
  • prowadzi rejestry, kompletuje, przechowuje i analizuje dokumenty dotyczące wypadkowości, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń ich występowania, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia,
  • opracowuje i opiniuje instrukcje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy/służby,
  • współorganizuje szkolenia w dziedzinie BHP oraz zapewnia ich odpowiedni poziom merytoryczny,
  • bierze udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, wiążącego się z wykonywaną służbą i pracę w KMP w Poznaniu,
  • uczestniczy w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy/służby w KMP w Poznaniu oraz Komisji do oceny warunków uciążliwych i szkodliwych dla zdrowia.


Warunki pracy

Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca na II piętrze w budynku bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Praca w terenie - wyjazdy do jednostek podległych KMP w Poznaniu,
praca przy komputerze.
Prowadzenie samochodu służbowego.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie wg. mnożnika 1,50 = 3047,94 zł brutto+ dodatek z tytułu wysługi lat max. 20 %.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji oraz adres mailowy.
Oferta na okres zastępstwa nieobecnego pracownika.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne, bez wymaganych danych lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów. Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe/staż pracy są m. in. świadectwa pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu /umowa o pracę lub umowa zlecenie nie potwierdza okresu zatrudnienia!!/.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane z aktualną datą.
Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną poinformowani o dalszych etapach naboru tylko i wyłącznie drogą mailową.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 47 77 157 22/41
Zachęcamy do składania ofert również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie BHP lub podyplomowe w zakresie BHP

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
strukturach służby BHP

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność pracy w zespole, planowanie pracy długoterminowej,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • biegła znajomość systemów informatycznych i obsługi komputera,
  • prawo jazdy kategorii "B"
  • biegła znajomość obowiązujących przepisów z dziedziny BHP,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
    • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia naboru w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy W związku z udziałem w naborze na stanowisko ………………….. , nr ogłoszenia …………….... wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendę Miejską Policji w Poznaniu, ul. A. Szylinga 2, 60-787 Poznań, danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy. (z własnoręcznym podpisem)
    • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii "B"
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-787 Poznań

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi